Метою цього заходу була створити умови для обміну враженнями від зимових канікул; надати поради для комфортного входження у режим навчання після тривалого відпочинку; формувати переконання у необхідності дотримання режиму дня; надати рекомендації для ефективного розподілу вільного часу; розвивати зв'язне мовлення, навички презентації та публічного виступу; виховувати всебічно розвинену особистість.
На початку нашого заходу ми прослухали вірш Ярослава Варченко "Канікули, канікули", де ми поринулись у чудові зимові канкули, де уявляли как чудово мчать із гірки санчата, и напустивсь сніжок лапатий.
На далі виступали учні, які захищали свої проекти, в яких було сказано які були насичені канікули. Зробивши висновок, що за 14 днів дитячий організм звик до полегшеного режиму, ми дізналися про поради комфортного входження у режим навчання після тривалого відпочинку.
І на кінець ми провели бесіду про вільний час , що це таке, чому ми можемо присвятити його і як зробити так, щоб ігри та розваги не призводили до порушень режиму дня.
На початку нашого заходу ми прослухали вірш Ярослава Варченко "Канікули, канікули", де ми поринулись у чудові зимові канкули, де уявляли как чудово мчать із гірки санчата, и напустивсь сніжок лапатий.
На далі виступали учні, які захищали свої проекти, в яких було сказано які були насичені канікули. Зробивши висновок, що за 14 днів дитячий організм звик до полегшеного режиму, ми дізналися про поради комфортного входження у режим навчання після тривалого відпочинку.
І на кінець ми провели бесіду про вільний час , що це таке, чому ми можемо присвятити його і як зробити так, щоб ігри та розваги не призводили до порушень режиму дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар