Сьогодні ми підсумували знання з прав дитини, адже головна мета навчання - уміти застосувати у житті те, що засвоїли на уроках курсів "Основи здоров'я", "Я у світі", годинах спілкування, що знали з інших джерел - книг, телебачення, розмов з батьками. Важливо вміти відрізнити добро від зла, допомогти скривдженому, розв'язати суперечку таким чином, щоб самому не стати кривдником. Право - це мистецтво добра і справедливості. Сьогодні ми перевірили, на скільки кроків ми наблизились до того, щоб стати митцями.
Форма проведення нашого заходу - інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?".
Раунд 1. "Права дитини". Увага, чорний ящик! На цьому раунді діти назвали документ, що ще називають Основним Законом нашої держави - Конституція України.
Раунд 2. Леся Вознюк. Прочитавши її вірш діти назвали важливі якості людини - честь, гідність, патріотизм.
Раунд 3. Попелюшка. Згадавши сумну історію Попелюшки, ми з дітьми допомогли правильно розподілити домашні клопоти, щоб не ущімлювали права нашої героїні та не опинитися на її місці.
Раунд 4. Мальвіна. На цьому раунді ми згадали засіб, за допомогою якого Карабас чинить насильство над акторами лялькового театру. Діти дуже почали сумувати, адже коли вони читали цю казку та бачили мультфільм вони не приділяли велику увагу цьому негативному герою, поки не вказала на його вчинки - насильство кнутом.
Раунд 5. Дівчинка Оля з міста Миколаїв. Її мати померла, а тато п'є горілку, б'є дівчинку та виганяє з дому. У хаті нема чого їсти. Від такого життя вона пішла жити у підвал одного з будинків. Але таке життя дуже тяжке, їй не зовсім подобається. Дівчинка звернулася до нашого класу, щоб ми їй дали пораду куди вона повинна звернутися, щоб їй допомогли.
Раунд 6. Лікар Айболіт. Ми повторили що маємо право на лікування.
Раунд 7. Президент України. Ми повторили, що маємо право на захист від держави.
Раунд 8. Бачивши предмети такі як портфель, пенал, підручник, ми пригадали, що маємо право на освіту.
Раунд 9. Смішарики. Подивилися "Азбуку права" , серія 3 ( про Піна і Бібі)
Раунд 10. Змій Горинич. Знаючи хто він такий, ми повторили правила пожежної безпеки.
Раунд 11. Заєць з мультфільму "Ну, постривай!". Ми подивилися фрагмент, у якому Вовк у погоні за Зайцем хапає чужі транспортні засоби. Діти проаналізували, які саме Вовк скоював правопорушення.
Раунд 12. Ірина Жиленко.
Прослухавши її вірші ми пригадали, що треба ставитися толерантним один до одного.
Раунд 13. Невідомий інтернет - користувач.
Прослухавши його вірш ми нагадали собі, свій власний обов'язок - ОХОРОНЯТИ ПРИРОДУ.
На кінець, діти передивился мультфільм про права дітей та виписали собі на листочок найважливіші.
Немає коментарів:
Дописати коментар