понеділок, 1 квітня 2019 р.

Природа для здоров'я.

   Наш клас підготував оздоровчий проект під назвою "Природа для здоров'я"

Ідея проекту – використання оздоровчих сил природи у фізичному вихованні молоді. 
Демонстрація нашого проекту розпочалася із доповіді що це таке.
  Останнім часом серйозну стурбованість викликає стан здоров’я учнів, зумовлений негативними факторами соціально – економічного, екологічного та психоемоційного характеру. Особливо серед старшокласників простежується тенденція зростання рівня захворюваності, поширення шкідливих звичок, недбале, байдуже ставлення до свого здоров’я, втрата інтересу до спорту.

Сучасні учні все далі віддаляються від природи. Діти активно користуються останніми новітніми досягненнями техніки та хімічної промисловості. Використовуючи автомобілі, ліфти, учні  дуже мало рухаються, дихають забрудненим повітрям промислового міста, та й харчування дітей не   відрізняється корисністю.
Даний проект передбачає можливість в оздоровленні учнів у використанні   сил природи  та комплексне поєднання їх з фізичним навантаженням.
Надалі діти на листочках писали свої асоціація до слів "здоров'є", "природа" і робили асоціативний кущ.











  Надалі діти слухали інформацію щодо дорожок здоров'я.


Переходимо до першої частини нашої практичної роботи. У дітей була змогу спробувати доріжку здоров'я із природного матеріалу.








Переходимо до другої частини нашої практики. У  дітей була змога використовувати мішечки з природного матеріалу тим самим корегувати свої поставу. Мішечки були виготовлені з різних круп - гречка, рис, горох і т.д.










До нашої кімнати здоров'я завітав 1-ий клас









































Але ми не забували і про відпочинок. Разком із дітками мого класу ми зробили 5-ти хвилину перерву на чаювання із цукерочками


Також до нашого проекту ми запросили учнів 2-го класу






































Також до проекте долучилися діти із 4-го класу




















І звісно не забули про 3 - Б клас








Найголовніше у цей день було те, що кожен учень початкової школи мав змогу прийняти участь. КОЖНИЙ!
 
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
 

 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Годівничка для синички

  Годівничка для синички. Не забуваймо про тих, кому наша допомога необхідна! Подбали про птахів узимку. Учні та учениці 4 класу під час уро...