вівторок, 24 листопада 2020 р.

Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня


Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня. Саме це питання сьогодні розглядала шкільна методична комісія початкових класів Дальницької загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів.






 

 

 

Наше засідання розпочалося тренінгом "Нова українська школа - нові стандарти освіти". Ми привіталися передаючи ляльку - україночку доповнюючи речення "Мене звати _____. Я талановитий вчитель тому що_____. Після привітання ми почали розглядати чи потрібна була ця реформа та на основі яких країн вона була побудована.

Надалі ми перейшли до обміну досвідом "НУШ. Перші сходинки разом з учнями 3-го класу". Бєлоусова Таїсія Микоалаївна, класний керівник 3-го класу пояснила різницю між першим та другим циклом навчання, які методи та прийоми використовує. Зробивши підсумок, ми зрозуміли, що різниці загалом немає, лише завдання стають складнішими та цікавішими.

Перейшли до третього етапу нашого засідання майстер - клас "Ранкові зустрічі". Класні керівники НУШ (1,2,3 класи) продемонстрували свою майстерність у проведені ранкових зустрічей. Гавлюковська Олександра Андріївна, класний керівник 1-го класу обрала тематичний тиждень "Вода", де привітавшись з учнями іноземною мовою поставила проблемне питання "Чи може закінчитися вода у річці?". Для відповіді на це запитання, ми, вчителі, стали учнями - дослідниками. Наша уявна річка була у тазику, де ми по черзі склянкою вичерплювали воду та виливали. Ми побачили, що річка стає порожнішою, і не наповнюється через кліматичні умови. Ми зробили висновок, що треба берегти воду і називали як само. На закріплення, ми створили колаж "Крапля річку береже".

Скліфасовська Зінаїда Вікторівна, класний керівник 2-го класу обрала тематичний тиждень "Рослини", де за допомогою декламування чудового вірша про сонечко створила емоційне налаштування, після чого ми передавали серце ввічливості, де ми говорили один одному приємні компліменти. Надалі ми працювали із загадками про рослини. Своєю майстерністю Зінаїда Вікторівна змогла переплести дві змістові лінії, а саме нежива природа (сонечко), допомогає живій природі (рослинам). 

Бєлоусова Таїсія Миколаївна, класний керівник 3-го класу загадала загадку, де відповідь буда ДІТИ. Так як,діти це квіти життя, ми створювали власний букет, не простий, а з чудовою квіточок, які несли за собою таємничий зміст. Цей букет ріс у корзині велосипеду, адже більшість учнів нашої школи за здоровий спосіб життя та приїджають за знаннями на велосипеді. Нам було запропоновано обрати квітку кольору який нам більш довподоби та клеїли у корзину. Після чого ми пояснювали чого саме обрали квітку такого кольору. 

Після такого насищеного майстер - класу наших вчителів чекав справжній іспит на майстерність - розв'язуваня педагогічних ситуацій. Цей іспит лише зайвий раз довів, що у нашій школі процюють лише найталановіші, найрозумніші, найкращі, най... най... най... Справжні спеціалісти.

Для того, щоб наш колектив й надалі розвивався, ми перейшли до новин з тематики курсів. Їм були запропоновані дистанційні курси: 

 EdeRa: «Участь батьків у організації інклюзивного начання»; «Домедична допомога»; «Недискримінаційний підхід у навчанні» – БЕЗКОШТОВНО 

Всеосвіта: «Дидактичні прийоми в роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку в початковій школі»; «Від матеріалів Монтессорі до сучасних технологій. Створення та використання дидактики на уроках та в умовах дистанційного навчання в початкових класах» – 30 годин 590 грн.

Був дуже продуктивний день! Будемо надалі так працювати...!












































Немає коментарів:

Дописати коментар

Годівничка для синички

  Годівничка для синички. Не забуваймо про тих, кому наша допомога необхідна! Подбали про птахів узимку. Учні та учениці 4 класу під час уро...