вівторок, 12 травня 2020 р.

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину (продовження)


Індивідуальний план роботи під час карантину
  (12.05.2020 р. – 22.05.2020 р.)
вчителя початкових класів  ЗОШ І – ІІІ ступенів с. Барабой
Гавлюковської Олександри Андріївни


 № п/п Дата Зміст роботиЧас роботи Примітки
 1. 12.05.2020
1.  Розробка індивідуального плану-графіка роботи під час карантину на виконання начального плану.
2. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.     Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
4. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6. Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
 
8.30 –12.50
(5 год)
 https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_11.html
 2.13.05.2020
1.  Підбір текстів для читання учнями з батьками.
2. Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
4.  Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5.Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв`язку».
8.     Проходження курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ».
http://jds.multycourse.com.ua/ua/
 
8.30 – 12.50
(5 год)
 https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_79.html
 3. 14.05.2020
1.Виготовлення дидактичного матеріалу.
2.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5.Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії».       https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html  
8.Проходження курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ» (продовження).
 
8.30–12.50
(5 год)
 https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_22.html
 4. 15.05.2020
1.Виготовлення дидактичного матеріалу.
2.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5.Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії».       https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html  
8.Проходження курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ» (продовження).
 
8.30-12.00
(4 год)
 https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_14.html
 5. 18.05.2020
1.Виготовлення роздаткового матеріалу.
2.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5.Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання».
 
8.30–12.50
(5 год)
 6.




































 19.05.2020





































1.Складання тесту для батьків «Впевненість вашої дитини».
2.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5.Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Проходження курсу «Домедична допомога» на сайті студії онлайн-освіти Edera.
 
8.30–12.50
(5 год)



























 7. 20.05.2020
1.Виготовлення пам`ятки для учнів на період літніх канікул.
2.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4  класу.
4.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus.
 
8.30–12.00
(4 год)
 8.21.05.2020
1.Розробка тренінгу для батьків «П`ять мов любові».
2.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Розміщення авторських методичних розробок на сайтах «Всеосвіта» та «На урок».
8.Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).  
 
8.30–12.50
(5 год)
 9.22.05.2020
1.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
2.Розробка  і розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
3.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
5.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
6.     Проходження курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).  
 
8.30–12.00
(4 год)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Годівничка для синички

  Годівничка для синички. Не забуваймо про тих, кому наша допомога необхідна! Подбали про птахів узимку. Учні та учениці 4 класу під час уро...