Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.05.2020 р. – 22.05.2020 р.)
вчителя початкових класів ЗОШ І – ІІІ ступенів с. Барабой
Гавлюковської Олександри Андріївни
№ п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1. | 12.05.2020 |
1. Розробка
індивідуального плану-графіка роботи під час карантину на виконання начального
плану.
2. Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.
Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4. Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5. Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6. Зворотний
зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
|
8.30 –12.50
(5 год) | https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_11.html |
2. | 13.05.2020 |
1. Підбір
текстів для читання учнями з батьками.
2. Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4. Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5.Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний
зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь
у вебінарі «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого
зворотного зв`язку».
8.
Проходження
курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ».
http://jds.multycourse.com.ua/ua/ |
8.30 – 12.50
(5 год) | https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_79.html |
3. | 14.05.2020 |
1.Виготовлення
дидактичного матеріалу.
2.Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5.Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь
у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми
ефективної взаємодії». https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html
8.Проходження
курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ» (продовження).
|
8.30–12.50
(5 год) | https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_22.html |
4. | 15.05.2020 |
1.Виготовлення
дидактичного матеріалу.
2.Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5.Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь
у вебінарі «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми
ефективної взаємодії». https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html
8.Проходження
курсу підготовки вчителів «Я досліджую світ» (продовження).
|
8.30-12.00
(4 год) | https://havliukovska.blogspot.com/2020/05/blog-post_14.html |
5. | 18.05.2020 |
1.Виготовлення
роздаткового матеріалу.
2.Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5.Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний
зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Участь
у вебінарі «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання».
|
8.30–12.50
(5 год) | |
6. | 19.05.2020 |
1.Складання
тесту для батьків «Впевненість вашої дитини».
2.Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5.Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний
зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Проходження
курсу «Домедична допомога» на сайті студії онлайн-освіти Edera.
|
8.30–12.50
(5 год) | |
7. | 20.05.2020 |
1.Виготовлення
пам`ятки для учнів на період літніх канікул.
2.Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5. Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний
зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Проходження
курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus.
|
8.30–12.00
(4 год) | |
8. | 21.05.2020 |
1.Розробка тренінгу для батьків «П`ять мов любові».
2.Підбір
відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої теми.
3.Розробка і розміщення у мобільному додатку Viber
завдань для учнів 4 класу.
4.Індивідуальні
онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
5. Індивідуальні
бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
6.Зворотний
зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
7.Розміщення авторських методичних розробок на сайтах
«Всеосвіта» та «На урок».
8.Проходження
курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).
|
8.30–12.50
(5 год) | |
9. | 22.05.2020 |
1.Підбір відеоуроків та відеороликів відповідно до заданої
теми.
2.Розробка і
розміщення у мобільному додатку Viber завдань для учнів 4 класу.
3.Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Індивідуальні бесіди з батьками про стан здоров`я дітей (в телефонному режимі).
5.Зворотний зв'язок (перевірка виконаних учнівських робіт).
6.
Проходження
курсу «Критичне мислення для освітян» на платформі відкритих онлайн-курсів Prometheus (продовження).
|
8.30–12.00
(4 год) |
Немає коментарів:
Дописати коментар