четвер, 21 травня 2020 р.

Здоров'я всьому голова

Здоров'я - це те, що не купиш за гроші, без чого немає щастя. З давніх - давен воно цінувалося як найдорожчий скарб, тому й шанувалося. Геніальний лікар і філософ Авіценна стверджував: "Головним скарбом життя є не землі, що ти завоював, не багатства, що у тебе в скринях... Головним скарбом життя є здоров'я, і щоб його зберегти,  потрібно багато знати". В усі періоди існування людства питання про те, що таке здоров'я, було одним з наріжних. Про це свідчить хоча б той факт, що приказок і прислів'їв про цінність здоров'я безліч у мовах усіх народів світу, і практично всі вони за своєю суттю однакові, хоча і розкривають різні його ознаки. Згадаймо українську народну мудрість:
    Здоров'я- всьому голова.

    Здоров'я входить золотниками, а виходить пудами.

    Здоров'я маємо - не дбаємо, а втративши плачемо.

  З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. 
Отож, під час дистанційного навчання, на уроці основи здоров'я, дітям було запропоновано зробити проект на тему "Здоров'я всьому голова". Робіт мало, але вони найкращі. Дякую батькам та дітям за співпрацю!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Годівничка для синички

  Годівничка для синички. Не забуваймо про тих, кому наша допомога необхідна! Подбали про птахів узимку. Учні та учениці 4 класу під час уро...