Які немовленнєві засоби допомагають нам у спілкуванні?
Ми удосконалюватимемо своє вміння володіти голосом, постарались використати його для виконання різних мовленнєвих ролей, навчилися використовувати мовленнєві і немовленнєві засоби у різних життєвих ситуаціях.
Мета: розширити уявлення про тембр та його роль у спілкуванні; вдосконалювати володіння голосом; навчати виконувати різні мовленнєві ролі; виховувати комунікативну культуру.
Ми супроводжували кожен рядок скоромовки жестами:
перший - прибери бундуючи пози;
другий - потрясти руками, головою;
третій - показували руками , як можна пригнути бука;
четвертий - помохували вказівними пальцями.
Ми удосконалюватимемо своє вміння володіти голосом, постарались використати його для виконання різних мовленнєвих ролей, навчилися використовувати мовленнєві і немовленнєві засоби у різних життєвих ситуаціях.
Мета: розширити уявлення про тембр та його роль у спілкуванні; вдосконалювати володіння голосом; навчати виконувати різні мовленнєві ролі; виховувати комунікативну культуру.
Ми супроводжували кожен рядок скоромовки жестами:
перший - прибери бундуючи пози;
другий - потрясти руками, головою;
третій - показували руками , як можна пригнути бука;
четвертий - помохували вказівними пальцями.
Бук бундючивсь перед дубом,
тряс над дубом бурим чубом.
Дуб пригнув за чуба бука -
буде букові наука.
Риторична гра "Інтерв'ю"
Журналіст ставить запитання , діти відповідали на них увійшовши в обрану роль.
Немає коментарів:
Дописати коментар